Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > výběr auta

 o Navštíveno 1583x o
o 28.02.2010, 10:51 | RE5PECT
zdarec, potřeboval bych váš názor co vybrat za auto!moje požedavky sou: velký prostorný auto s max výbavou a rokem výroby kolem 2003,s motorem kterej pojede i třeba na ukor větší spotřeby! můj favorit je škoda superb ,jakej motor by jste volil do tohoto auta?? nebo jaké jiné auto by jte volili místo tohoto??(mondeo asi nechci) ročně najezdím asi 20tis km spíše kratší trasy.moje představa je kolem těch 200000 až 250000tis.kč, díky za rady


o 28.02.2010, 11:24 | Zdeny60
Do Spuerba 2,8V6 a manuál. SPotřeba benzínu 10-12. Jak jsem tu řešil před chvílí ve svém dotazu, tento motor jezdí dobře i s LPG. A je celkem dost trvanlivý a má slušný výkon kolem 200 koní. DObře jezdí s 1,8T, ale je tam turbo=určitá míra rizika, obzvláště při vyšším nájezdu, nikdy nevíš...

Jinak Superb - za mě palec nahoru - měl jsem 2,5V6 TDI 120kW, jelo to dobře, a pohodlí - parádní. Až ti tu začně někdo vnucovat Passat, tak ti předem řeknu, že Superb je komfortem jízdy dál. Neptej se proč, když jsou to podobná auta, ale je to prostě tak,. Měl jsem obě auta v užívání, tak vím, co píšu. Se Supeb 1000km na jeden zátah a jsi vysmátá, Passat je tvrdší a v dýzlu i hlučbnější (Sup je líp odhlučněn).

A pokdu Sup, tak tuším od r. 2004 měly sklopné zadní sedačky, model 2003 (měl jsem já), měl jen skivak. A hledej výbavu Elegance, tj. 4xvýhřev sedaček, soláír šíbr, pokovený skla, polokůže či kůže. A nejlépe v černé metalíze.

Foto pro inspiraci (prodáno).

foto k příspěvku  od Zdeny60

o 28.02.2010, 11:31 | Hi203
300C
o 28.02.2010, 11:34 | Zdeny60
Ještě mě napadá - ale to bys musel jezdit jen ve dvou (vzadu je dost málo místa) - Volvo S60/V70 s motorem 2,4I a nebo s D5 2,5. Já jsem měl možnost jezdit často s S60 D5 (tuším že to bylo 120kW) a hodně pohodlný auto s výbornou spotřebou. Jen bohužel vzadu je to katastrofa (měřím 185 a "za sebe" jsem si sednul jako barová děvka = roztažený nohy. A taky hodně malá vlezová díra do kufru. Z tohoto pohledu lepší V70 (kombi). Servis však zásadně dražší než na SUpa (jen autorzák 550 vs. 950/hod bez DPH). A díly taky.
o 28.02.2010, 11:42 | RE5PECT
zdeny: přesně to co jsi napsal hledám! =) ta spotřeba u tohoto motoru (2.8) co jsi psal byla asi při klidné jízde co??? no zkusím pohledat třeba na něco kápnu!
o 28.02.2010, 11:44 | RE5PECT
jěště jaké je pov.ručení u tohoto obsahu??
o 28.02.2010, 11:56 | cendler
RE5PECT : psal jsem ti na icq
o 28.02.2010, 11:57 | tmx.806
otazka ruceni me opravdu rozesmiva, obzvlast, kdyz jsi psal, ze spotrebu resit nebudes... :)

odhadem rozdil mezi do 2,5 a nad 2,5 bude cca plna nadrz... ;-)
o 28.02.2010, 12:08 | RE5PECT
tmx.806: nechápu co tě rozesmívá, šlo mě o to vědět kolem jaký částky se ručení u tohoto obsahu pohybuje né že mě sere jeho vysoká cena!! tady se čovek už nemůže na nic nezávisle zeptat aniž by se našel chytrák kterej se začne nadevším rozesmívat :-D
o 28.02.2010, 12:34 | koren
RE5PECT: to je jednoduchy-nahazis pozadavky typu "max vybava, spotrebu neresim..." a hned druha otazka je spotreba a ruceni. tzn tyhle dve veci jdou lehce proti sobe tzn vypadas pak jak pako.
stejne jako jak te muze srat vysoka cena kdyz ji neznas
o 28.02.2010, 12:44 | Zdeny60
POV nevím, ale na webu to určitě najdeš. Ta spotřeba byla v kombinaci, jezdily se tratě kolem 15-20km k místním zákazníkům, ale i tratě 300km na opačný konec Čech a taky po Praze (kancl). nejezdili jsem v "úkole", tedy tak nějak normálně služebně - 60/110/150km/hod. On Superb není až tak přehnaně těžký.

Se svojím dýzlem jsem s automatem byl schopen jezdit v kombinaci 7,2-8/100 nafty. POdotýkám-automat!! S6MT klidně kolem 7 a žádné moc velké omezování, má ho ještě doteď soused a občas hodíme řeč o Supu, má sice už kolem 200tkm a spotřeba +/- furt stejná 7-7,5-8 trasy ŠPK-->PHA a zpět.
o 28.02.2010, 12:59 | RE5PECT
nenapsal jsem že spotřebu neřeším,napsal jsem že bych chtěl motor kterej pojede když budu potřebovat i na ukor že si vezme víc,tím rozhodně není myslěný že mě je fuk esi mě to žere 10 nebo 18l!! pak pokud něco nevím zeptám se nevěděl jsem že jsou tady takoví blbci kterým bude vadit že se zeptám na ručení!! kdybych to věděl tak sem ani nepíšu!! na něco se zeptám lidí co tomu rozumí víc jak já a příjde sem banda tupců co neporadí jen ze sebe dělaj chytráky a z ostatních obyčejných lidí blbce!! kdyby jsi raději poradil a nedělal ze sebe mistra světa!!!

Zdeny: děkuju moc za info šlo mě o to bejt v obrazu! děkuju jako jediný jsi schopný poradit a né jen kritizovat! děkuju,jinak moc hezkej sup!! =)
o 28.02.2010, 13:24 | PAVELK
RE5PECT:pokud bys měl zájem myslím že bych mohl prodávat svého Supa 2,8 ve skoro plný jen solární šíbr a lednička s navigací schází, spotřeba nejni hrozná dá se jezdit za 9 a pokud jezdíš město tak kolem 10-11 litrů, povinné platím na rok kolem 7 tisíc, kdyby něco ozvi se telefon u mě v profilu nebo na mail
o 28.02.2010, 13:30 | RE5PECT
Pavelk: Píšu mejla =)
o 28.02.2010, 13:34 | mishan
jako korena tmx.806: blbec tu jsi jedině ty, když si na netu neumíš najít výši povinného ručení a musíš se tu na to ptát.... holt jsou na světě chytřejší lidi, než jsi ty, což evdentně nedokážeš pochopit...
o 28.02.2010, 13:42 | RE5PECT | Upraveno: 2010-02-28 13:42:42
já si to našel ty pane dokonalej ale nic není tak přesný jako se zeptat nemyslíš???
o 28.02.2010, 13:46 | Nismo.Power
superb neni auto ale jen nabobtnalá škodovka..... jediný co považuju za to co se tady píše je superbII kterej se mi zase nějak valně nelíbí ale jako auto který má konkurovat okolnímu světu je naprosto super ' starej to je jen atrapa "luxusního auta" a jeho jediný plus je místo na zadních sedačkách kde stejně nikdo z vás nejezdí takže to využijou maximálně taxikáři z letiště....

šel bych do S60/S80 .... proti superbu to je lahoda řídit to auto a na nic si to nehraje jako ta nafouklá oktávka..... S60 mi příjde lepší, je sice menší ale to auto je o moc příjemnější.... 2.4i nebrat... sice žere málo ale moc nejde ani ta 170hp verze, brát 2,5t to jede výborně a spotřeba tě shodí ze židle..... samo nebrat S80 T6 to je poruchový jak superb a žere to jak tank..... takže ideální volba asi S60 T5 nebo 2,5T
nebo kombajn jak tu pad V70 to je to samý akorát s ruksakem....
o 28.02.2010, 13:53 | PAVELK
RE5PECT:odpovězeno
o 28.02.2010, 14:03 | mishan
RE5PECT: co se tu furt rozčiluješ? jasně, každý druhý ti tu na autohificlubu spočítá přesně na korunu, kolik budeš mit pojistku :-)))) LOOOL :-))))
o 28.02.2010, 14:04 | Rudi
kdyby ses zeptal na havarijku, tak to pochopim, ale ptát se na povinný :-))

Já bych koukl ještě po Volvu S80.
o 28.02.2010, 14:07 | RE5PECT
já to nechtěl vědět na korunu jen obrazně kua sory že sem se zeptal! do volva se mě moc nechce už hlavně kvůli tomu že se mě moc nelíbí iteriér jo ale exteriér nevím mno =)
o 28.02.2010, 14:38 | Nismo.Power
počítej že nad 2,5L se dá sehnat od nějakejch 5500 do nějakejch 14 ročně..... průměr je tak 7 dneska....

třeba u T5ky volva máš výhodu že platíš ručení do 2,5 neb má nějakejch 2,4 ..... 2,5T má zase nad 2500 takže pak záleží zdali pojištovna bere 2500vejš nebo 2550 vejš neb v jednom se nevejdeš a v druhym ano :)
každopádně srovnat T5 a 2,8V6 superba v žádnym případě nejde.... ještě pamatuju jak jsem jednou vez vládního 2,8V6 superba a týpek co měl doma felicii a dělal tam řidiče mi hrozně nutil jaká to je stíhačka že jen ty vládní v sobě maj dvě turba..... no když sem tomu dal napít tak sem marně čekal kdy se objeví jakejkoliv náznak nějakýho výkonu a ono pořád nic..... ten motor mě příjde fakt hroznej, nemá absolutně žádnej charakter, pro někoho možná dokonalej neb jede pořád stejně na nic a místo křivky výkonu je tam asi jen rovná čára....ale pro ně to rozhodně dokonalý neni.... nehledně na průměrku přes 14

o 28.02.2010, 14:41 | RE5PECT
nismo: [ Link ]


jinak ještě jaký máte zkušenosti s AAA?? díky
o 28.02.2010, 14:46 | Lukasino
Volvo S80 T6
Audi A6 4.2 / 2.7T
Peugeot 607 3.0
Lexus GS 430
Za 250k by se uz mozna dalo sehnat i Ecko w211 v benzinu
Saab 9-5 3.0T ikdyz to me moc nenadchlo + koroze :(
Opel Omega "c" 3.2

Víc mě teď nenapadá ;)

Za mě jednoznačně Lexus
o 28.02.2010, 14:48 | PAVELK
tak o áčkách tady vědi všichni svoje :-))
o 28.02.2010, 14:53 | M.a.R.i
proč ne raději 184kW verzi? [ Link ]
o 28.02.2010, 14:53 | PAVELK
RE5PECT:ti volám a nezvedáš telefon, nechápu
o 28.02.2010, 14:54 | RE5PECT
jaj, nemám ho u sebe budu na něm kolem 6 hodiny
o 28.02.2010, 15:23 | Rudi
hlavně nechápu proč zkušenosti s AAA či jiným bazarem. Pokud se nemýlim, tak tam jdeš koupit auto, čili spíš bude záležet na stavu auta, podle čehož se rozhodne, druhotný bude spíš jednání..
o 28.02.2010, 16:47 | Zdeny60
Já jsaem v AAA koupil savoji současnou novou Mazdu 3MPS. Je fakt, že jsem ji kupoval, když měla 4.000km a od člověka, kterého nepřímo znám a navíc, o autu jsem se dověděl od spolupracovnice toho dotyčného majitele, která mi vypověděla, co a jak. Takže jsem šel na jistotu, auto je prostě jako nové, atd... S plnou zárukou a "čisté".

Jenže, odpovídala tomu i cena >0,5mega. Takže čím starší auto=tím nižší cena=tím vyšší míra rizika, že něco nebhude plně košer. Ale je to o tom, jaký je celkový stav a historie a hlavně, aut je na trhu neskutečný přetlak, takže se neukvap a vybírej. Vyplatí se to.

Jinak u toho S60 2,5T s 75.000km z roku 2003 - tomu ale aurčitě nevěříš, že? ber to tak, že takový auta v drtivé většině kupují lidi, co potgřebují najet obrovské porce km. A za 7 let provozu by v průměru konkretně toto Volvo najelo 10.000km/rok, což je nesmysl, samosebou (interiery Volva vydží opravdu hodně, to Naše" firemní D5 S60 má ndes asi 280.000km a vnitřek je téměř jako nový. Takže u tohoto tvého kusu počítej minimálně 170 a více tisíc km.Ale, jestli je technika v pořádku, proč ne? Jde jen o to, že hned po kopi uděláš rozvody, pumpu, možná nějaký ten čep, nálně, kotouče a desky a jsi na 50 litrech, ani nemrkneš... S tím je třeba holt počítat, ale pak máš relativní klid. Jo, ještě možná akumulátor, ten může být původní. Ale jako alternativa k SUperbu určitě ano, já tu D5 řídil opravdu hrozně rád, je to pohodlné auto, ne žádný dravec (myslím na řádění v zatáčkách, na to to není) a má to svoji určitou krásu, i dnes.
Jen některé ovládací prvky jsou tak nějak divně nelogicky uspořádané, např. palubní BC, audio 'je třeba vědět, že pokud budeš zasahpvat do elektroniky, vše má ve Volvu různé drivery a může být občas komplikace s rozchozením či nastavením, ale to jsou prkotiny.
Jinak ještě poctivá a pohodlná limizína. To ano. Ale pro 2 + max. 2 malé děti. 4 dospělí je tragedie. Vlastní zkušenost.
o 28.02.2010, 17:40 | Lukasino
Zdeny: co blbneš, AAA by přeci kilometry nestahovali... :-D V ČR je takový nájezd naprosto normální, auto nad 100tis je přeci vražda.

;o)

:(
o 01.03.2010, 09:15 | Nismo.Power
musim uznat že AAA už dávno nejsou taková bída jako to bejvalo.... bydlim kousek od nich takže to mám z první ruky všechno, často tam chodim a dost známejch tam pracovalo..... dneska už to prostě je normál bazar kterej ostatní drtí cenou.....a zase takový šroty už tma fakt neberou, jedině na protiúčet samo ale to je většinou nějaká shnilá felcka apod.... většinou už maj i auta se serviskama a jsou poctivě vyplněný.....
už bych se jich tak nebál, neni to jako ze začátků kdy o půlnoci přijel kamion s naloženejma autama a utrhanejma SPZ z čerstvýho lupu :)
o 01.03.2010, 17:38 | Aligátor
Pokud velké auto tož jedině kombajn

foto k příspěvku  od Aligátor

o 01.03.2010, 17:40 | Aligátor
lukasino - jaká vražda mám najeto 340 tis. a lítá jako šust.
o 01.03.2010, 17:54 | Lukasino
Ali: nepochopil, byla to ironie ;o)
o 01.03.2010, 17:59 | RE5PECT
já na firemním fordu transitu 650 tis. a taky jakš takš jede :-D :-D
o 01.03.2010, 18:02 | Aligátor
pochopil ono taky dost záleží kdo s tím jezdí a i CCM hrajou roli
o 01.03.2010, 19:52 | PAVELK
Aligátor:počkej až to přijde jak se vysypeš, úplně stějně jako každej s 2,5Tdi :-))
o 01.03.2010, 20:59 | Aligátor
nemá co motor je jak nový tyto věci t má za sebou a dalších 300 před sebou :-)

[ Link ]
o 02.03.2010, 08:28 | PAVELK
tak to potom jo :-)
o 02.03.2010, 12:50 | PAVELK
RE5PECT:máš to na mailu :-)

foto k příspěvku  od PAVELK

o 02.03.2010, 19:39 | RE5PECT
ted sem koukal,mazec, vidím to tak, že ve středu sem v maldý bolce :-D
o 02.03.2010, 19:41 | RE5PECT
ali: kombi nepotřebuju i do tohoto se vejdou dvoje DLD :-D
o 02.03.2010, 20:41 | PAVELK
RE5PECT:až ho uvidíš na živo tak budeš čučet
o 02.03.2010, 20:47 | Aligátor
no já muziku z auta vypakoval vše prodal a koupil traktor

foto k příspěvku  od Aligátor

o 02.03.2010, 21:00 | PAVELK
neprovokuj s kolkou nebo se naštvu :-)
o 02.03.2010, 21:07 | Aligátor
Pájo ok :-) toto je poslední bo je to mimo téma

foto k příspěvku  od Aligátor

o 06.03.2010, 15:19 | PAVELK
RE5PECT:tak už rozhodnuto nebo stále nevíš zda je motor 2,8 spolehlivej?
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3277 sekund.